18 Aralık 2016 Pazar

Eşşek Kadar Adam!


Ahanda geldi geliyor o beklenen zaman...
Bu haftadan sonra GENÇLİK dönemimi geride bırakıp YETİŞKİN sınıfına giriyorum demek! hahayt! :) 26 geride kalıyor artık 'eşşek kadar adam oldun!' lafının hakkını verme zamanı! 

Doğumgünü haftasındayım veeee bu yeni yaşıma daha girmeden sağolsun Turkcell ilk darbeyi indirdi, geçen sinemaya gidelim deyip Perşembe gününe denk gelince, dedim dur bende gençturkcell var. He var he! Turkcell atmış ya beni genç turkcell'den! Peh! 


Yetişkinliğin ilk adımı bu olmamalıydı! <bir acıklı melodi, bi uçları sarkan kaşlar, bi dudak büzmeler bişiler!> E daha ayın 23'ü de olmadı ki hala 26 sayılırım! Ah Turkcell ah! Neyse istenmediğim yerde kalmadım tabisi, gıcık olarak kapattım gnçtrkcll app'i :D

Ama şükür! Yani diyorum ki blogun güzel yüzü; 

Olan bedava sinema biletlerine olsun da bize bişi olmasın! 
Hepberaber, musmutlu nice sağlıklı senelerimiz olsun! 

<Doğumgünümde karaokeye gitme niyetindeyiz, netleşince bildiririm efenim, hepinizi bekleriz!> :))



MUUUUUAH! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder