17 Ağustos 2015 Pazartesi

YAZLIK SPOR KOMBİNİ

Hani zaman zaman duyarız ya, 'Ben diyet yapmadım şekerim, yaşam tarzımı değiştirdim!' diyenleri... Kilolarımla başımın dertte olduğu o anlarda, ağızlarına kürekle vurmak istediğim bu tiplerin sözleri beni benden alırdı! Yahu ne yaptın kızım söyle benden değiştireyim tarzımı!

Bugünlerde o tiplere sanırım kendimi de ekledim :D Anladım ki kilo vermek için belli başlı birkaç şeye dikkat edip, yaşamımızı gerçekten şekillendirdiğimizde gram gram kurtuluyoruz fazlalıklardan... Ben henüz 5 kilodayım... Yolum çoooook uzun. İnşallah hedeflediğim sağlıklı kiloma, yine sağlıkla ulaşırsam işte bu tiplerin sırrını açığa vuracağım. Ahanda diyeceğim, böyle böyle değiştirdim yaşam tarzımı :) Ama dedim ya, daha yol uzun! :)

Bu değişimde beni yalnız bırakmayan saygıdeğer UP24'üme selam çakıp, spor yaparken kullanmayı tercih ettiğim kombinden bahsedeceğim :) Bir bisikletsever olarak sürüş zevkimi gammazlayan bu nemli havalarda, bisiklete ara verip, hazır evde bir boş odamız varken seriverdiğim koşu bandımı bu savaşta yanıma aldım...

Elbette bir spor ayakkabı gerekecekti ki o da başka bir atarlılık konusu, zira kapının önünden en sevdiğim spor ayakkabılarımı yürüten insancığın umarım o ayakkabılara gerçekten ihtiyacı vardır!

**

Bende yeni ayakkabı tercihimi yine aynı marka olan Reebok tercih ettim, itiraf ediyorum bu seferkileri daha rahat :) Bu anlarda ayakkabının hafifliği çok önemli, içinde rahat olduğumuz kadar ayakkabının bize ekstra ağırlık yapmaması gerek... Benim modelim : M45167 Dipnot: Elbette teşekkür bekleme insancık, söyle ne yaptın ayakkabılarımıııı!






Tayt bir tercih olabilirdi ama bu ne sıcak yahu! Taytımı o markada bulmayı hiç ummadığım ama çok hoşuma giden LCW'den aldım, ama bisiklete erteledim... Bence koşu bandında ancak şort gider... H&M bu arayışımı da sonlandırdı veeeee spor şortumu edindim :)
                                 


Tişört olarak elbette birçok seçenek var ama gözünüzü seveyim pamuklu tercih edin, nefes alsın vücudunuz... Benim en başarılı bulduğum Koton'du...



Spor iç çamaşırı bilemedim şart mı, ama ben tercih ettim... Özellikle evdeyken çok rahat oluyor... Bu konuda da üzerinize yapışıp hatta dar gelen yada sizi rahatsız eden modellerden bence uzak durun... :)

İşteeee benim spor kombinim bu şekilde :) Umarım beğenmişsinizdir, ancak fikirlerinizi ve önerilerinizi alta yorum olarak bırakırsanız çok çok sevinirim!

Kooooccaman öpücükler! Mutlu yaşam tarzı değiştirmeceleeer :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder