19 Ağustos 2015 Çarşamba

TÜM ZAMANLARIN EN FAVORİ 5'İ! :)

Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey mi? I-ıh! Bunun kararını vermek bir hayli zorlar beni! :) 
Ama adayı madayı boşver de 'Sen bize elinde olan en favori 5 bakım ve kozmetik ürünü seç!' derseniiiizzz işte buyrun; :) 






1- MAC/ STUDIO FIX FLUID Fondoten

Köpüğünden kremine birçok fondöten denedim bugüne kadar ama yok böylesini görmedim! Yaklaşık 3 yıldır fondöten olarak elim hep bu ürüne gidiyor. Hatta sadece birkaç defa başka fondötenler kullandım diyebilirim. Şişe kırıldı aldım, bitti aldım, aldıkça aldım :) Kapatıcılığı çok yerinde, saten bir bitişi var ve renk cildime çok çok uygun! E daha ne isterim ki bir fondötenden... Benim rengim NW20.. Yolunuz Mac'e düşerse ve kapatıcılığı yüksek bir fondöten arıyorsanız, en azından bir deneyin derim ;)







2- TANGLE TEEZER Tarak

Saçlarım oldukça kuru olduğundan tarama durumu benim için hep sıkıntılıydı... Tararken yolunan saçlarıma bazen ben bile inanamıyordum ki; Sephora'dan şu Tangle Teezer'ları edinene kadar ;)
Ben mini boylarını tercih ettim... Çantada taşımak için oldukça uygun tasarlanmış. Benim en beğendiğim olay ise üzerine takabileceğiniz kapağı oldu. Büyük boylarında sanırım yoktu, bu yüzden dediğim gibi küçük çanta boyları tercih ettim. O kadar mantıklı ki; çantanızda tarağınızın hijyenini düşünmek zorunda kalmıyorsunuz artık. Bir uzun bir kısa kılları olan ve sanırım plastik... Ama elbette sert değil, hani silikondan sertçe ama yine de kolayca bükülebilir... İşte böyleeee, 
Benim 'en'ler listesine şöyle heybetlice kuruluverdi kendisi :)






3- TONİ&GUY GLAMOUR SERUM DROPS Saç Bakım Serumu

Kısa zaman önce edindiğim bu ürünü gerçekten çok beğeniyorum. Az önce de söylemiştim, saçlarım oldukça kuru... Saç kremsiz zaten mümkünatı yok, saç maskeleri de iyi geliyor doğrusu amaaaa hani saçların şöyle bi yoğun ıslaklığını aldıktan sonra bikaç pompa uçlara, birkaç pompa da gelişigüzel tüm saça yedirince; hem mis gibi kokuyor, hem kurudukça yumuşacıklığı hissetmek harika oluyor! :)
,





4- CLİNİQUE DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION Nemlendirici Losyon


Ben bu ürünü Clarisonic ile kullanıyorum genelde. Kupkuru cildi, hele ki güzel bir temizledikten sonra minicik dahi kullansanız pamuk gibi yapabiliyorsunuz :) 

Clinique web sitesinde de sıkça yer alan kampanyaları ben bu ürünle değerlendirmek istemiştim. Sanırım yılbaşıydı aldığımda, çok ama çok memnunum :) 





5- THE BALM NUDE TUDE Far Paleti

Bu paletle kim bilir kaç kez göz makyajı yaptım! Müptelasıyım, bırakamıyorum :)) Gölge yapmadan göz kapağıma kullanabiliyorum, gölge yaparak iki renk kullanabiliyorum, Serious rengini, (en sağ, en üstteki siyah renk) kaş farı olarak kullanıp, Sassy rengiyle (sol üstteki beyaz) göz pınarlarımı aydınlatabiliyorum. Kocaman aynası da oldukça hoşuma gidiyor ki geçenlerde çekilişimde bu ürüne yer vermiştim :) 5. ve son favori ürün hakkımı da seve seve Nude Tude ile dolduruyorum! :) 



İşte benim favorilerim bu şekildeydi! :) Umarım beğenmişsinizdir! :) Peki sizin favorileriniz hangi ürünlerden oluşuyor? İlk 5'inizi sıralayacak olsanız mesela hangilerine yer verirdiniz? Önerilerinizi ve düşüncelerinizi, benimle yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim! :) 

Çooook Sevgiler! :) 






2 yorum:

  1. tangle teezer tarak bence harika bir icat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede! :) Aslında çok da basit bir sistem, diğer markalar da muadillerini çıkarmalı bence ;)

      Sil