25 Ağustos 2015 Salı

Kilden Gelen Güzellik- DERMOKİL

Herkese Merhaba! 
Uzun süredir yazılmak için beni bekleyen, fakat ürün incelemelerini tamamlamadan yazmak istemediğim Dermokil Kozmetik'e, işte şimdi sıra gelmiş bulunmakta :) 

Kil maskesinden, el kremine, losyonundan şampuanına birçok ürünün bulunduğu bu seti bana ulaştıran Dermokil'e kocaman bir teşekkür edip, ürünleri tek tek yorumlamak isterim.

DERMOKİL EL KREMİ
Ürün, öncelikle yapısı gereği oldukça yoğun geldi bana. Bunda, benim bol bol sürmemin etkisinin olabileceğini düşünsem de, sürdüğümde o yoğun his kısa sürede çokça hafifledi... Gerçekten şaşırdım kaldım. Çok güzel bir his bıraktı ellerimde... Hiçbir yapış yapışlık, kötü his bırakmadı. Özellikle kış sezonunda, ellerimizi, dirseklerimizi nemlendirmek için çok çok etkili olacağını düşünüyorum :) Doğrusu ben beğendim :)

DERMOKİL ŞAMPUAN
Üzerinde tüm saç tipleri için uygun olduğu yazsa da, bence yağlı saçlar için çok daha uygun bir ürün bu. Tatilde yanımda götürüp Emrah'ın da, benim de kullanmamızı istedim. Benim saçlarım oldukça kuru, Emrah'ınkiler de yağlı diyebileceğim bir yapıda...Bunun için ikimizin de denediği iyi oldu. Ben,  henüz şampuanlayıp süzerken farkettim ekstra kuruduğunu... Yoğun şekilde nemlendiriciye ihtiyaç duydum açıkçası. Elbette bu sefer de havuzun, denizin etkisi tartışılmaz ama başka şampuanlarda o kadar yaşamadım bu hissi aynı dönemde... Emrah ise, kullanımından gayet memnundu, kötü bir his almadı... Bence uzun süre kullansa, yağlı yapının dahi azaldığını görebilirdi... Uzun lafın kısası, bence bu üründen, kesinlikle yağlı saçlılar çok daha memnun kalacaktır.

DERMOKİL NEMLENDİRİCİ LOSYON
Yine bol bol sürmeme rağmen, bu ürünü çok beğendim. Hiç bir ağırlık yapmadı, kolayca emildi, güzelce nemlendirdi :) 
Daha yazlık bir nemlendirici gibi geldi bana bu ürün. Vücut için de çok uygun ki, dediğim gibi ağırlık yapmaması, bir katman halinde nemlendiricilerin o kötü hissini bu ürünün bırakmaması çok hoşuma gitti :)

DERMOKİL KİL MASKESİ
Gelen son ürünüm buydu... Açıkçası kullanırken biraz şaşırdım çünkü genelde kil kullandığımda, yüzümün ekstra kuruduğunu hissederim. Ancak bu üründe o kuruluğu hissetmemek beni çok sevindirdi. Sürümü gayet kolay... Yapısı oldukça başarılı... Yıkandığında, zannediyorum kuruma olmadığından, ve böylece ekstra gerginlik olmadığından 'Acaba temizlenmedi mi yüzüm!?' diye düşünmedim değil. Ama tamamen durulayıp incelediğimde başarılı buldum. Özellikle benim gibi kuru ciltler kil denemek istiyorlarsa bence çok memnun kalacaklar :)

Bahsettiğim ürünleri ve çok daha fazlasını alıp denemek için buyrun Dermokil'in satış sitesine, işte tık tık! :) 

Harika Günler Dilerim!





4 yorum:

  1. hiç kullanmak nasip olmadı bu markayı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı bir marka, denenebilir belki :) Yazıdaki web sitesine göz at istersen! :)
      Çooook Sevgiler!

      Sil
  2. merhaba blog keşiften bloğunuzu buldummm ve beğendim izlemeye aldım sizi bana da beklerim :D http://blogbakkali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! :) Çok memnun oldum! :)

      Sil